Tuesday 25 December 2012

Friendship



Apakah erti sebenar kawan atau sahabat?Bagi aq erti sahabat atau kawan ini adalah seseorang atau sekumpulan orang yang mampu membuat kita gembira x kira bila2 masa..

erm aq terlintas nak buat citer cm nie pn pasal tadi pergi lepak ngan kwn2 perempuan..jgn salah paham lak bukan eden gi dating ye..cuma borak2 je ngan kwn2 sekolah..bagi aq mereka lebih memahami cara dan sikap aq..aq pun paham cara dan sikap mereka tp x adalah sampai tanya mereka apa pandangan mereka tentang aq..

ini sbb mereka mengenali aq sejak dari sekolah menengah lagi dan belajar di sekolah yang sama selama 5 tahun..itu sememangnya jangka masa yang panjang dan masa untuk mengenali sahabat2 kita..

berbeza plak bila kita dah melangkah ke universiti atau mana2 institusi pengajian..sbbnya kadang2 kita sendiri tak tahu mana kwan yang baik atau tak kerana kebanyakan org akan cuba untuk bergaul dgn sekeliling kerana ingin mencari sahabat..sahabat nie sememangnya penting kerana seperti salah satu elemen dlm hidup kita..

sma jugalah seperti keadaan aq di matrik nie semuanya maw dikenal tp kadang2 ada yang tidak sama cara ngan aq jadi susah nak berkomunikasi..bila jarang tu paham2 jelah kerja pn susah nak buat..kadang2 aq rasa sedih lak bila terpikirkan yang aq akan menempuh 2 semester lagi tanpa sahabat2 sekolah aq yang dulu..cuma diharap persahabatan ini akan kekal selamanya..LOVE YOU ALL MY FRIEND...

No comments:

Post a Comment